cautare

luni, 13 octombrie 2008

maine pentru...

intotdeauna tine cat o viata
putin...
numai o viata poti fi nemuritor.
contradictie in termeni
te temi?
si eu...
nu-i nimic
nimic din ce ne-am soptit
n-a fost sa fie
sa vie capatul atunci
poate atunci
nauci
ne vom cauta buzele uscate
de dor
buzele crapate
care dor
de-atunci mereu,
mereu
cand spun ca numai
eu!
Sa nu mai spui...
numai eu
te-am lasat
sa-mi indrugi
pe inserat
ca numai tu...
tutuiesti intr-una, ca nebuna!
Maine incep inca una.
azi am murit un pic.
Nu mai... tu
Poate alTU'
Poate nu
Poate suntem
nemuritori
doar cate o clipa
cat clipim sangerati
de sex brutal mascat
de dor
maine incep inca una.
ura.
ura.
maine... pentru totdeauna

2 comentarii:

dacu spunea...

am citit-o de vre-o 5 ori... citeodata imi vine si mie, dar nu iese asa frumos

Anonim spunea...

nici mie :(
diana