cautare

joi, 23 octombrie 2008

Stelele care cad, nu pier...

Stelel care cad se duc pe un alt cer...
Era o piesă a celor de la Taxi. Frumoasa piesa, sensibila si plina de speranta. Pe un alt cer... Este aproape comic cum imi demonstrez, în fiecare zi, că nu există ceea ce eu îmi doresc cel mai mult in viaţă. Linişte. Nu exista. Daca ai senzaţia ca totul merge bine, ca ai reuşit sa câştigi suficienţi bani ca sa nu mai injuri la fiecare salariu după ce-ţi plăteşti datoriile, ca femeia te iubeşte, că prietenii îţi sunt aproape, DA-TI O PALMA!!! E doar un vis. In realitate, dacă ai suficienţi bani, nu te iubeşte prietena. Dacă te iubeşte, eşti considerat un poponar de baieţii din cartier, pentru că nu mai bei cu iei până la patru. Daca eşti, şi tu, baiat si prietena te iubeste, ai si bani, ... fa-ti un test. Sigur ai o boală rară... poate sida.
Si Alanis Morissett avea o piesă în genul acesta. Isn't it ironic? E ca şi cum ne-am înveli mereu cu o plăpumioară prea mică pentru corpurile noastre. Mereu o să rămână un picioruş afară. Îi este frig şi ar vrea să se sinucidă.

Am chef sa scriu multe lucruri urate şi adevărate. Dar mă doare capul şi pereţii au nevoie de cineva care s-ar putea să aibă nevoie de cineva care să îl mai întrebe de sănătate.

14 comentarii:

Anonim spunea...

Sincer, profund, direct...ca si lumea in care traim, uneori dureros de trista, deprimanta de-a dreptul...si totusi in privirea unui copil dragalas zarit pe strada, mai sper ca mai am o sansa...sa mai traiesc inca o zi ...cu gandul ca maine nu poate fi mai rau...si daca ar fi mai rau, cat poate fi mai rau ?!
poate doar la spital sau morga:(

diana vlase spunea...

acolo nu e rau, gheorghe, acolo e bine! Pana acolo, insa...
Eh, vorbe. De fapt, abia asteptam sa ni se intample ceva sa simtim ca traim. Poate un mesaj, poate o tipa zambitoare in metrou, poate un proiect... Abia asteptam sa schimbam aceasta plapumioara cu una mai mare, desi ne mintim ca damnarea artistului merita ceea ce avem... Mortii lui...

tash77 spunea...

Don'shoara Diana, adevar graieste (pana si la comentariu ei), iar cu asta, nu mai am ce sa adaug.

diana vlase spunea...

da draga, intotdeauna am dreptate, la dracul.

costel spunea...

mda viata e de kkt. Si?

diana vlase spunea...

si ce? Pasarile zboara, ciocolata e buna. Ce-i rau in aface afismatii?

costel spunea...

Pasarile zboara pentru ca pot, ciocolata e buna pentru cui ii place. Viata e si buna si rea, adevaruri general valabile si relative. Totul depinde de cum te trezesti dimineata si cat de buna e cafeaua si daca mai ai sau nu tigari

diana vlase spunea...

m-am trezit obosita, cafeaua este, de fapt, un capucino prea dulce, pasarile nu gandesc prea mult, nici cand zboara, pana mea...

costel spunea...

Poate ca pasarile sunt fericite ca nu gandesc prea mult, nici cand zboara. Dracu stie! Un bol jumate de cafea (cu zahar brun nerafinat) care nu are nimik in comun cu capuccino.

diana vlase spunea...

probabil ca nici consumatorii

costel spunea...

Bine, ai tu ultimul cuvant. Observ ca iti place

diana vlase spunea...

acesta nu este un mesaj, deci oficial, ultimul cuvant e al tau

miriam spunea...

tb sa-ti zic un secret: SIDA nu e boala rara ;)

diana vlase spunea...

serios? Cati prieteni cu sida ai? Si cati cu raceala sau migrene sau ulceri?;)