cautare

marți, 4 noiembrie 2008

2 Ani de party-uri la Malibu!!!



Vinerea asta sarbatorim doi ani de cand am demarat petrecerile de la Malibu. Doi ani in care am lipsit o data, pentru ca am fost la mare cu mama mea.
Devin melancolica, n-am ce sa fac. In doi ani s-au intamplat multe, fara sa mentionez betii, tocuri rupte, rochii initiate, chestii pierdute si lipsa de memorie pe termen scurt.
Sooo, in doi ani Danutzul meu s-a facut barbat, Catalina o femeie adevarata care nu numai ca nu mai bea Fanta intr-un colt in Helios, dar chiar are punctul ei de verede vizavi de cantitati, am cunoscut tone de oameni, am auzit despre fan-clubul celor care urasc "Vinerea la Malibu" din cauza femeilor frumoase care vin in doua si pleaca in patru pe la patru:))

Asa, cu ocaziea aniversarii, ne-am gandit sa facem chestii frumoase. O sa avem pozele cele mai faine din ultimii doi ani pe plasma, hiturile acestor ani (eh, in care muzica noua nu prea a aparut)in playlist-ul lui Adi, sala redecorata cu baloane, sampania aferenta domnisoarelor bine, miliarde de premii pentru cei care au fost fideli petrecerii (sepci, bilete la teatre, film, party-uri, concertele cele mai tari, cd-uri, carti).
Sper ca toata lumea sa vina, sa se distreze, si sa continuam pana la aniversarea de majorat!

La multi ani Bubu Drag!!!

11 comentarii:

lina catalina spunea...

acum beau in colturi la malibu, da,da.
nu am sa fiu acolo vinerea asta, asa ca sarbatorim si peste 2 saptamani:(.

master shifu spunea...

haha. peste inca 16 ani la majorat o sa vii cu copii dupa tine. si eventual si cu u cimpanzeu

diana vlase spunea...

un cimpanzeiu? Te referi la "rasa masculilor" sau stii ca iubesc animalele?
Pentru ca, daca asta stii tu, stii incorect. Le... ador!

master shifu spunea...

da. mai ales cainii :P

diana vlase spunea...

hehehe, mai dar tu chiar citesti carti de oameni mari!

master shifu spunea...

cum de ti s-a facut rau?

Zulugarf spunea...

uah, bautura, ha? sampanie moca zici? pai atunci vin si eu cu o femeie frumoasa in doua care o sa plece sigur in patru :)) :p

diana vlase spunea...

pai te astept cu drag, bai, ca si asa iti sunt datoare cu doua galetzi de wisky:P!!!

diana vlase spunea...

master: rau? ce rau? Vorbim de raul meu sau...?

master shifu spunea...

te rog spune-mi shifu. :) credeam ca tu esti fata pe jumatate lesinata care a ajuns la municipal pe blogu Catalinei... :(

diana vlase spunea...

da, eu sunt. Nu stiu, mi s-a urat cu binele, se pare:(