cautare

sâmbătă, 22 noiembrie 2008

25

Dap, ieri mi-am sarbatorit aniversarea frumoasei varste de 25 de ani... Au fost multi prieteni, au lipsit cativa, iar pozele sunt facute pana la un punct, dupa care fotograful nu a mai stiut pe ce butoane sa apese. Ea, fotograful.
25. Ma simt tanara si batrana in acelasi timp. Inca imi vine sa bag degetele in urechile oamenilor, sa vorbesc cu gura plina si sa ma dau cu curu' de pamant. Pe de alta parte, ma simt responsabilizata de job-uri, de oamenii mai mici de varsta, care ma privesc ca pe o doamna, de faptul ca intotdeuna imi pun pe umeri mult mai mult decat pot duce. Ma gandeam ca o sa fie mai ciudat, mereu am crezut ca o sa am un prag de trecut, la 25. Dar sunt la fel de indragostita de ceea ce fac, la fel de tampa si de moldoveanca, la fel de determinata si iresponsabila. Viata mea imi pare, oricum, straina de mine. Din momentul in care te nasti, pana in cel in care mori, schimbi doar unghiul din care o privesti. Ea este aceeasi... nu a ta.
So, ne-am distrat tare tare, imi pare rau de cei care nu au putut ajunge, iar pozele astea sunt putin taiate, nu de alta dar sa nu se vada trebile alea care nu tre' sa se vada.
De maine, de pe 23 noiembrie, oficial ma consider o femeie in toata firea. Desi spuneam asta si cand am implinit 17. Dar acum, I mean it!















































Multumesc pentru florile multe si frumoase, casa mea arata azi ca o gradina botanica de Drumu' Taberei, pentru cadourile atat de pe placul meu... Trebuie sa fac o mentiune, la aceasta fabuloasa varsta am primit cele mai frumoase, inspirate, pe gustul meu cadouri. Incepand cu rochia aceea splendida, din poze:). Dap, un sfert de veac. Ma intreb ce o sa-mi aduca celalat sfert...
Bine ca nu am iesit prea sifonata din cei 25, acu' ramane de vazut...

12 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumoasa esti :)

diana vlase spunea...

si tanara, si desteapta si talentata?

Anonim spunea...

si, si.

oana spunea...

mrrrrrr..........frumoasa si desteapta........asta e sora mea!!!imi pare rau k nu am fost si eu langa tine....LA MULTI ANI BIG SIS!!!

diana vlase spunea...

multumesc blondo!!! Te pup tare tare tare si mi-e dor de mutrisoara ta

master shifu spunea...

La multi ani Diana... :) imi pare rau ca nu am trecut in persoana sa iti urez...

Anonim spunea...

Femeie????????you wish!!!!!!!

diana vlase spunea...

master: lasa, si la anu mai implinesc o varsta!
anonim: stii tu ceva despre mine ce eu nu stiu?:))

Anonim spunea...

Iti sta super bine cu parul intins... ma intreb cum ti-ar sta si cu el scurt?

costel spunea...

merge cu dedicatii ca la discoteca?:D
http://www.youtube.com/watch?v=c3Mw_A8lM30

la multi ani

diana vlase spunea...

multumesc, multumesc!!! Vizavi de par scurt, stai asteapta cateva luni. Ianuarie...februarie...

amokkk spunea...

La multi ani!!!
Sa fi fericita.
Cu drag,

Tavi.