cautare

duminică, 16 noiembrie 2008

Povestiri din "casa vietzii"


Asa arata podeaua din bucataria Iuliei dupa ce am pus in farfurioare munca ei de o noapte intreaga.

Thank Doamne Doamne ca am mai fost inca o saptamana la batranei. Je, Catu, Mate, Iulia, Alex, Corina, Florin (ultimii doi sunt cei care mi-au lasat comment pe blog, iar Corina a facut pe langa cumparaturi, doua platouri de prajituri minuuunate) si cativa oameni absolut extraordinari, ne-am perindat pe holurile azilului cu mancare, tricouri, sepcutze (multumim celor care ne-au ofeit ajutor fara a fi acolo), reviste, multe, multe, multe carti. Am voie sa ma laud pentru ca am o inima cat o paine mare si calda de la Cora, iar cine considera ca asta este ostentativ, sa-si dea o palma, na!
Am mai descoperit cateva povesti si le scriu aici tocmai pentru ca, poate, se mai gasesc oameni care sa ne ajute. Domnul de la salonul 2, de la parter, este in scaun cu rotile, dar asta nu l-a retinut din a se ridica in picioare, cu ajutorul mainilor, ca sa isi ia la revedere cum se cuvine, de la "o domnisoare", doamna ingrijitoare, care a sarit pe mine si m-a pupat cand m-a vazut, am cunoscut si batranii de la parter, care sunt foarte bolnavi si pe care nu ii viziteaza nimeni, am glumit cu cateva "tinere" de acolo carora le-am dat reviste "Lumea Femeilor", care aveau ca premiu doua tampoane iar ele nu stiau la ce se folosesc, am rasfoit carti cu o doamna care fusese profa' de romana si zice ca Sadoveanu, "merge, mama lui de Sadoveanu", iar cea mai frumoasa treaba a fost ca "soarta" a facut ca salata boef sa ajunga la fiiiixxxx, intocmai ca si folia cu care am invelit portiile. Ma intreb cum, chiar ultima lingura de salata si ultima bucata de folie la ultima farfurie... Tre sa fie un Dumezeu care tare se mai distreaza.
Cam asta a fost acolo, trecuse deja de ora lor de schimbat si noi inca stateam la povesti, care cu batraneii, care cu asistentele, care intre noi.

Despre cum am fost eu batuta (machiara) si aproape aruncata de pe un bloc, intr-o poveste viitoare... sau nu... Oricum poza asta este cel putin inspaimantatoare :))


Funky?

Saptamana viitoare o sa scriu mai putin pentru ca vine mama Emilia si o sa am treaba, stand la "sanul" mamei mele - cea mai iubita mama eva'

8 comentarii:

master shifu spunea...

Da fuck? Ala e machiaj, nu? :|

diana vlase spunea...

dada, machiaj:)) Asa-i ca-i bizara rau? Pfoa, asa o sa arat daca ma procopsesc cu un barbat bataus:))

costel spunea...

zi-ne cine unde si cum! trebe razbunare! lasand gluma la o parte nu se poate asa ceva, e cea mai de kkt chestie din lume sa lovesti o femeie. ai toata simpatia mea si pe bune k vreau sa aud povestea.

diana vlase spunea...

a, ok! Vom face o armata si ne vom napusti peste machioza, domnule, cineva trebuie sa ia masuri. Mi se pare si bineintzeles, dar mai ales;)

master shifu spunea...

trei sa ai ceva in gene ca sa te procopsesti cu un barbat bataus. sau sa ti-o cauti tu pur si simplu. i betcha u could do that :))

diana vlase spunea...

da, da, si eu pariez:)) My second name is "lichea"

master shifu spunea...

bine. atunci tine minte. lichea + lake = violenta conjugala. da nu esti tu ma cine sa te bata pe tine?... :)

diana vlase spunea...

:) oricum te anunt, daca e. Facem o armata, darmam un perete, rupem un gat, d-astea casnice:))