cautare

vineri, 7 noiembrie 2008

Sooo, fireste!

Ce saptamana frumosa si plina de succesuri, bre'
Si are sa mai vina:). Am si bune si rele, si frumoase si urate, si Vladimir, fireste...
Pana atunci, trebuie sa notez ca miercurea viitoare avem, din nou, spectacol la Club A, cu Josephinul. Saptamana trecuta cei doi magnifici, adica Anca si Dan, au avut un spectacol spumos! Detalii: Anca a spart decorul, Dan a improvizat (stiti voi, d-alea gen posirca, cacat and co...)In primul rand erau niste oameni cu un simt al umorului defect, de radeau la toate momentele serioase ale piesei... Dar asta incarca un actor - nu stiu cu ce fel de corcitura de energie -, dar atat timp cat se produce un schimb intre public si insul de pe scena, macar in teorie, e ok.

Pana miercuri insa, daca cineva are chef sa faca o fapta buna, adica sa viziteze, impreuna cu mine, o casa de batranei fooooarte simpatici, care abia astepata niste suc si o vorba buna, va rog sa imi dati un semn. Duminica, ora 15,00.

Siii, fireste, in seara asta "ma imbat" cu apa rece la Malibu, pentru ca, "nu-i asa" implinim doi ani si o sa sarbatorim colosalissimi. Eu ma car pentru ca o sa incerc sa decorez sala cu baloane. Daca nu imi iese, sterg ce-am scris acu' pe blog:))

Ps: Vladimir e inalt, rusnac, pute a spirtoase si are ceafa lata. Dar e bun! Si imaginar. Fireste!

11 comentarii:

costel spunea...

i object to the vladimir!!! c un om care am fost in rusia pot sa spun k ptr un roman nu exista rusnac bun!

diana vlase spunea...

dragul meu, nu sunt om, sunt femeie. Femeile sunt mai tzacanite. So, Vladimir e bun! Si zi, asa-i ca-i tare marfa in pietzele rusesti? Hm, ma fac eu mare si ma duc:)

diana vlase spunea...

Am si eu un prieten bun bun bun pe care il cheama Costel. E mare si are par (ecologic) pe spate. Te-a inspirat sau e o simpla coincidentza absolut fireasca?

Daisy spunea...

foarte tare propunerea cu oamenii in varsta..din pacate nu sunt in bucuresti dar dc primesti p oricine sa mearga cu tine te rog sa ne mai anunti cand mai viztezi batranei :)

costel spunea...

nu-l cunosc pe costel asa k nu avea cum sa ma inspire. deci coincidenta. par ecologic pe spate... oi fi eu prost dar nu ma prind. In pietele rusesti se merita vodca cu pretul mediu (aia scumpa e prea tare, aia ieftina te omoara), se mai merita sirok (baton de ciocolata cu branza dulce), se merita incercat una bucata papirosti (o bucatica de tutun imputit indesata intr-un carton lung) si plimbat cu personalul lor care se cheama electriska. am obosit de atata comentat

costel spunea...

ah costel al tau e un fel de maimutoi!!!
greu nene

diana vlase spunea...

saptamana viitoare cred...incerc sa fac un obicei din asta, atat pt mine cat si pentru oamenii din jurul meu.

diana vlase spunea...

Costel al meu este un ren, nu un maimutzoi. Eu am o fantezie - o experientza fierbinte intr-o piatza moscovita:). La cat de mult am visat la asta, esti un monstru ca vii sa imi darami castelul de nea din mijlocul dunelor de nopti albe.

costel spunea...

ah pai piata rosie e frumoasa
daca ignori mausoleul lui lenin. si nu vad cum ti-am stricat fantezia. Dar ai dreptate
sunt un monstru
scuzeeee

diana vlase spunea...

asa:) Se admit, daca-mi prezinti un Vladimir veritabil :))

costel spunea...

oricat imi chinui memoria nu reusesc sa ma gandesc la o cunostinta de a mea de cetatenie rusa. Asa ca pot sa fac 2 lucruri:
1. iti recomand (probabil k nu sunt eu persoana potrivita sa iti recomand tie carti dar eu tot o fac:D) pe Bulgacov si fratii strugatki ca niste rusi care merita studiati
2. ma ofer sa iti fac cunostinta cu niste vladimiri autohtoni (adik lipoveni) care au multiple avantaje pe langa vladimirii originali