cautare

luni, 1 decembrie 2008

All good, se pare...

Am ajuns sa scriu atat de mult in alte parti incat am neglijat cel mai important loc in care ma simt atat de acasa. O sa recuperez in aceasta saptamana, sper. Pana una alta, concluziile ultimei saptamani:
* Am nevoie de Jose Saramago - Death with interruptions. Daca o are cineva sau a vazut-o pe la vreo librarie, mi-ar face un mare bine. Pentru restul... e o carte:)
* "Dezbraca-te, vreau sa-ti vorbesc" - este replica cea mai pe intelesul barbatilor, singura care nu o sa dea gres. Asta daca vrei orice altceva in afara de a purta realmente o discutie cu el.
* "Ploua cu piatra si cainii vazduhului latra" - o replica pe care am furat-o din Lolita lui Nabocov, o carte pe care o citesc atat de incet, incat oricine ar putea sa imi cante "melc, melc, codobelc". Dar nu vreau sa se termine...

Mama mea m-a iubit o intreaga saptamana numai pe mine - uitasem cum este... Este bine sa ai mama ta:)
Batranii sunt tot acolo, cuminti si luminosi, de fiecare data cand intram pe usa.
All good, se pare...

Niciun comentariu: