cautare

sâmbătă, 6 decembrie 2008

Ochii mei sunt...

Ochii mei sunt negri.
De fiecare data cand sunt omul rau. Cu fiecare explozie a frustrarilor mele, cand ma apuc de par si las vina sa cada pe tine, ochii mei de innegresc. Smoala fierbinte arde bucati din creier. Poate tocmai bucatile alea. As vrea eu! Ochii mei negri sunt ferestre catre vara aceea... de film.
Ochii mei sunt caprui.
Asa sunt ei. Eu sunt un om bun. Oamenii buni, si atat, au ochii caprui. Si ganduri terestre. De fiecare data cand ochii mei caprui privesc in jur, vad ceea ce ar putea fi, daca fiecare dintre cei priviti ar sti ca poate face diferenta.
Ochii mei sunt verzi.
Cand adrenalina imi bubuie urechile si privesc un om cu ochii caprui, in ochi, si il mint, exact cum ma mint pe mine ochii verzi, ochii mei se inverzesc. Si de cele mai multe ori cand spun "Cel Mai", se mai intampla asta... Parca as avea o padure de brazi nemuritori in priviri... sau un singur stejar atat de batran, atat de intelept, atat de parsiv.
Ochii mei sunt albastri.
Ciocan de dincolo de oglinda si ma vad, vazandu-te. Intelegi? Ca cerul. Ca marea. Ca pietrele rare. Ca sangele tau, care-mi curge prin vene.
Ochii mei, ochii tai sunt aripile mele... Asa era?

3 comentarii:

master shifu spunea...

ochii mei sunt albastri mereu. uneori ai impresia ca nu e nici un gand in spatele lor caci au calmul unui lac. alteori e prea greu sa observi ca sunt albastri...

diana vlase spunea...

deci nu sunt mereu. Concentreaza-te...

diana vlase spunea...

deci nu sunt mereu. Concentreaza-te...