cautare

vineri, 5 decembrie 2008

Una calda, una rece...

In primul rand sunt socata de stirea cu Anca Parghel. Stirea... ca "moartea" e mult prea urat pentru aceasta femeie. Imi pare sincer rau...

A doua chestiune. Astazi a fost intalnirea anuala Ringier, unde am fost aplaudata pentru initiativa cu batranii. Ma tot gandeam daca sau daca nu sa scriu despre asta. Nu vreau sa sune a lauda, dar cei din bordul de conducere s-au gandit la varianta de a-mi acorda un buget pentru azilul din Berceni. Sunt maxim de fericita ca o sa primesc banuti pentru batranii de la Sf Luca, asa ca, macar pentru ei, nu luati asta ca pe o lauda, ci ca pe un bine care li se intampla lor.

2 comentarii:

limpede spunea...

M-au impresionat ambele; si cea rece si cea calda.
Despre Anca Parghel am scris si eu si nu doar acum. Trist si nedrept. Altceva e de prisos.

Cea calda, care e tot despre ceva trist si nedrept si anume "batranii tai", m-a miscat inca de la celealte postari precum cea de la Mateea ( inchisoarea vietii lor ). Chiar am strans un sac de carti atunci pentru ei dar fiind plecat mai mereu pe drumuri am tot amanat sa caut un mod de a le transmite acele mici bucurii. Vazand pozele cu portiile pregatite pentru, poze care mi-au provocat stari amestecate, bucurie pentru bucuria lor si tristete pentru tristetea acelor batrani, ma gandeam cum va asteapta pe voi si daca bucuria prezenta pe chipurile lor nu e doar recunostinta fara a fi si o bucurie interioara. E totusi trist ca la batranete sa ajungi la mila cuiva oricine ar fi el si oricat de mare suflet ar avea. Singurele cadouri pe care cred eu ca le primesc ei cu o reala si totala bucurie sunt cartile.
Imi pare bine ca cineva s-a gandit sa-ti acorde un buget pentru acesti oameni tristi. Bine ar fi ca mai multe companii, partide sau persone sa ofere putin din ce au acelor oameni si nu doar de sarbatori si nu doar cu o camera tv in spate si nu doar in preajma unor alegeri.
Cand va mai duceti poate-mi dai un semn.

diana vlase spunea...

ok, o sa anunt:). Duminica, in principiu...