cautare

duminică, 25 ianuarie 2009

Duminica Impreuna

Daca este duminica, ma gasesti la azilul Sfantul Luca. Eh, ca si cum m-ar cauta cineva! Saptamana trecuta, unul dintre batranei m-a intampinat cu zambetul larg cat vazduhul! Abia astepta sa vin ca sa imi povesteasca. A facut cateva speculatii la bursa (fost mamematician, un om foarte destept care are - ca cel mai mare regret al lui - o problema, faptul ca nu a fost atat de inspirat incat sa invete cate ceva despre softuri. ) Si a castigat 8 milioane! Asta da stiinta, nu noroc, dom'le. O suma fabuloasa pentru el, care i-a mai nascut un ciorchine - fie el cat de mic - de sperante. Domnul Rosca. Cu el si cu Mr Lambe am eu cele mai lungi discutii. Oameni foarte destepti, care si-au trait viata si care nu au nici un regret major. Mr Lambe mi-a spus ca oricum a trait cat pentru doua vieti, de ce sa se mai impacienteze ca acum este intr-un azil de batrani, intr-un scaun cu rotile. Ii multumeste Domnului ca mai are capul pe umeri.
Aseara am fost la Cora (un magazin care, intre timp, mi-a devenit un prieten de incredere) si le-am luat gogosi cu gem, iaurturi si biscuitei. Nu stiu de ce am tendinta sa folosesc diminutive, sunt niste oameni in toata firea, nu copii. Deci, biscuiti.
In alta ordine de idei, trebuie sa spun ca imi pare rau, rau, rau, pentru ca, in mometul in care noi am inceput sa mergem la azilul Sf. Luca ni s-au alaturat o gramada de oameni. Cred ca o data am fost 10. Eh, intre timp fiecare dintre oameni si-a mai facut cate ceva de treaba, iar acum merg eu, Alex si Iulia (cand nu e exploatata intens, stoarsa de toate resursele desenului profesionist:P).
Acestea fiind spuse, fac un apel catre oamenii care (inca o data) au o carte de donat, o hainuta, o orice... Le-ar prinde bine batranilor, si o spun cu zambetul pe buze, pentru ca am ajuns sa cunosc zambetul lor, cand primesc cate ceva.
Saptamana trecuta o doamna a pupat sapunul pe care i l-am adus... asa tare s-a bucurat...
Hai, oameni buni, ca nu saraceste nimeni...
Poate mai fac niste poze astazi, daca imi dau vedetele (dragii de ei) acordul.

Niciun comentariu: