cautare

vineri, 30 ianuarie 2009

Poze Josephine din Club A... 27 ianuarie 2009





















Pe langa fotografii, s-a mai intamplat o chestie minunata! Abia incepuse piesa, poate de 5 minute, cand s-a ridicat un nene din public, beat, cantarind in jur de 100 de kg (am mentionat ca era beat?) si a inceput sa vocifereze.
Ba, da' ce buna-i asta! Da' unde suntem aici, la film?
Fireste ca actorii s-au oprit si ca publicul era stupefiat. Nimeni nu stia cum sa reactioneze, toata lumea era muta. In afara de tip. Care era in lumea lui...
M-am ridicat, l-am luat de brat si l-am impins afara. Nu intelegea de ce il dadeam afara, pai nu suntem la film?!?!?!
Frumusetea a fost ca actorii s-au cam enervat si, in consecinta, au jucat mai cu vana:)
Bun, a trecut...
P.S.: La multi ani, Dane! Sa ne traiesti si sa te faci un mare actor!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Diana Vlase...nu stiam cum as putea sa iti trimit un mesaj referitor la un prieten de-al tau si anume Alin Gheorghisan. Vroiam sa iau legatura cu el pentru a-l felicita din mai multe puncte de vedere. Sunt o cunostinta veche de-a lui de pe vremea cand eram in scoala generala mergand la cateva festivale de muzica cu cei din Oltenita. Locuiesc in Statele Unite de cativa ani si de curand am vazut online cateva articole despre el si nu mi-a venit sa cred ca dupa atatia ani am dat de numele unei asa vechi cunostinte.
Scuze deoarece am scris pe blog dar nu stiam cum te-as putea contacta. Imi poti scrie inapoi pe blog ..nu as dori sa imi pun adresa de mail pe internet.
Multumesc mult, Crinisor.

diana vlase spunea...

imi pare rau sa iti dau o veste proasta, dar despre Alin nu mai stiu nimic de multisor. S-a casatorit, are un copil si joaca la Teatrul Tanase (cred).
Imi pare rau ca nu am putut sa te ajut mai mult.

Attila Vago spunea...

Ma, da' chiar ca-i buna asta!! :))
Chiar... inregistari video nu sunt? M-as delecta si eu cu ceva de valoare...

diana vlase spunea...

nu este decat youtubul de pe blog, nu m-am gandit niciodata sa folosesc filmarile, desi ar fi o modalitate de promovare...