cautare

luni, 16 februarie 2009

Vizite si calatorii...

Intre programe de opt ore, evenimente si restul "bezelelor" care mananca timpul, am avut ragaz sa dau o fuga la Galati si una la Constanta. Recunosc, in detrimentul batraneilor, dar si pe mama trebuie sa o vad din cand in cand, si pe Buna, si pe Bubu. Despre Constanta pot spune ca a fost frig si oficial... certificatul:))!!!


Cam asa arata Catu la ziua surorii ei. Zambind politicoasa si bucurandu-se de muzica:))


By Grosu (nascute sau facute!)


Eu si Cat :) As fi lasat poza intreaga, dar sticlele de bere de pe langa nu erau foarte fotogenice.


El e Bubu, bunicul meu, acest mare frizer, ceasornicar si taietor de geamuri... cu un diamant. "Mintea omului este cea mai mare avere" zice el.


Familia mea: Bubu, Buna, sor-mea si subsemnata. A fost bine sa ii revad...


O poza frumoasa :)


O distractie, un dans, o betie, cine mai stie?


Nu dansam vals, din... pacate!

2 comentarii:

Attila Vago spunea...

Am mai cunoscut pe cineva, care ii zicea la bunicu' ei "Bubu", si culmea... tot din Constanta era. :)Oras fein... imi trezeste amintiri dulci-amare...

... spunea...

hei, eu sunt din Galati. Din talpa Moldovei:)))