cautare

miercuri, 4 martie 2009

O iesire admirabila











Asa as spune ca a fost spectacolul de aseara. Iar daca ar fi sa strice cineva ceva, aceea as fi eu. Pentru ca buna mea prietena, Catalina, a trebuit sa mearga urgent acasa, am ramas sa pun eu muzica si sa fac luminile. Deci a fost dezastruos. Actorii mei scumpi si destepti s-au adaptat instant, au ales varianta "ce piesa urmeaza ca sa vad ce act bag...", iar la final eu m-am decis ca nu mai bag nici o piesa, ei au mers pe instinct si a iesit. Ii iubesc pentru ca au stiut sa imi mascheze greselile, atat de bine incat sa para ca nu s-a intamplat nimic! Pentru ca a fost ultima reprezentatie, Dan si-a permis sa improvizeze si iar sa improvizeze. A spus "curva" de cate ori a avut inimia lui chef, la fel si "cacat". Ce ne-am mai distrat, mai, mai...
Pe sistemul "eu am facut-o, eu am stricat-o". Bine ca publicul nu a simtit dezastrul atat de acut ca noi, bine ca sala a fost (pentru ultima data la Josephine) plina, bine...

Acum ne pregatim de chestii noi si vechi, comice si dramatice, grele si usoare, frumoase...

Intre timp, trebuie sa povestesc despre o carte care m-a fascinat.



Am gasit in redactie un volum gros (cinsi sute si ceva de pagini), cu coperte maro, pe care scria cu auriu "cartea fara nume", cu autor anonim. Acest gen de scurtatura de marketing se practica in momentul in care cartea este ori foarte buna, ori foarte proasta. Nici nu imi dau seama daca este o carte foarte buna sau foarte proasta. Stiu ca am citit-o in doua-trei zile, am povestit la toata lumea despre ea, aproape am plans cand a murit Rodeo Rex, am trait cu ei in fiecare pagina...
So, o pitra pretioasa, doi calugari, o carte care dezleaga toate secretele, doi detectivi ageri, o multime de criminali, o poveste de iubire, morti, sange, oameni infipti in tavan, limbi scoase, vampiri, femei fatale, romantism, frica. Ce ar mai trebui?
D-asta imi place sa citesc, uneori e foarte tare sa traiesti atatea chestii absolut ireale si fascinante in drum spre serviciu, sau sa nu te uiti la un episod din Friends pentru ca tre' sa stii ce se intampla cu Burbon Kid si Jessica.
Ah, am uitast sa spun, pe coperta din spate era scris ca nu trebuie sa citesti cartea. Interesanta modalitate de promovare. Oricum, suuuuper marfa, ca un film prost facut cu un buget scump, la care te mai gandesti inca. Oare ce s-o fi intamplat cu parintele, o fi murit?

Niciun comentariu: