cautare

duminică, 12 aprilie 2009

Cipru - o experienta placuta!



Primul info-trip la care am participat s-a dovedit a fi o experienta mai mult decat interesanta. Cipru. O insula despre care nu stiam mai nimic, pe care am parcurs-o in 5 zile de sus pana jos. Am vizitat majoritatea centrelor de interes turistic, Agia Napa, Pafos, Larnaka, si as mai spune cate ceva, dar nu tin minte deloc numele alea cipriote...
Noah, "decoruri" de vis, o tona de romani, pusi in tot felul de posturi, de la ospatari la directori, soare (si ploaie, pe sufletul nostru - muuult mai frig decat m-as fi asteptat!). As avea, fireste, cateva povestiri despre cat de kkt sunt romanii (si aici ma refer la unii dintre cei cu care am fost) care trec dincolo de granitele tarcului national, dar ma abtin, ca sa nu imi stric amintirile frumoase.
Portocali cu fructe si palmieri, iscusinta turismului, calugari sihastri... La primul restaurant la care am mers am intrebat o colega daca stie cum se spune zaharina in engleza, si mi-a raspuns baiatul care ne servea: "zaharina, daca tot suntem romani!"
Frumos, doar ca... "acasa" e numai una, si e in trustul pro:)))






5 comentarii:

Laura spunea...

ai un zambet special, frumos.

diana spunea...

Multumesc.

Eu spunea...

Nu vrei o pereche de sosete cu Steaua? Oferta promotionala: 200.000 purtate / 300.000 spalate! :D

diana spunea...

Hehehe!!! Nu le iau decat daca sunt chilipir! Si numai daca centrul de desfacere e pe Aleea Castanilor:))

dan spunea...

link exchange??