cautare

luni, 6 aprilie 2009

Un sut in cur...

Era odata o domnita care vroia sa faca Teatru. Si era un domn care a fost atat de dragut incat sa o ajute. Un domn, un om, un suflet... sa le ia dracu de suflete. Daca cineva crede ca toate actritele sunt curve, cum zice tata, se inseala amarnic.
Plus ca gloria in teatru e egala cu frunzele taiate la caini, asa ca nu merita sa te culci cu nimeni altcineva decat cu baiatul pe care il iubesti! Gata, asta a fost frustrarea mea. In consecinta, mi-am strans apele din pamant si din ceruri, am avut o gura de noroc si...


Pe 28 martie va invit la avanpremiera piesei "Anunt: Vand Femei!", pe care am mai jucat-o si acum doi ani, intr-o alta distributie. Muncim de ceva timp la ea, o sa mai muncim pana (si dupa) 28 aprilie, dar o scoatem:) Singurei, cu o distibutie nou-nouta, oameni talentati si plini de viata.

Lacramioara Brecea, Marta Nechifor, Dan Ursu si Mihai Galatan.
Scenariu si regia, subsemnata.
O intreaga echipa de oameni care ne ajuta, incepand cu Catalina, fireste.

Pana la urma, ma bucur ca s-a intamplat faza... cel putin mi-am dat seama ca nu am nevoie de ajutorul nimanui. Cu atat mai putin a unui om care mi-ar cere ceva in schimb...

Niciun comentariu: