cautare

miercuri, 27 mai 2009

Cand crezi ca nu exista dumnezeu... exista Dumnezeu

La sfarsitul saptamanii trecute mi-as fi dat o mana, in argumentari fierbinti. Eram noroita pe picioare, cu ochii umflati si cu un sirag alcatuita din mai multe cifre, unele langa celelalte, de griji. Acum nu mai sunt (chiar) de aceeasi parere. Poate, pana la urma, exista. Poate lanturile de coincidente nefericite se numesc dracu', iar cele de coincidente fericite se numesc Dumnezeu.
Astazi cred in Dumnezeu. Astazi am un corp frumos, oameni care zambesc in jurul meu, o prietena care imi spune "sigur" (imi spune mereu "sigur", doar ca nu mereu realizez asta), un barbat cu ochii cat o lume, astazi am diploma de bacalaureat, ochelari de soare si planuri pentru toata saptamana. Astazi am rezolvat cu un mail lucruri pe care nu le-as fi facut intr-o saptamana, cu factura de 3 milioane la telefon, daca eram pe lantul de coincidente gresit. Astazi cred in Dumnezeu.

Niciun comentariu: