cautare

sâmbătă, 2 mai 2009

de trei zile

De trei zile ploua. Nu stiu daca ploua in oras, stiu ca ploua la geamul meu. Uneori tuna, alteori fulgera. Cand tuna, zgomotul se aude atat de puternic incat mi se sperie subconstientul.
Am avut un vis. Visam ca exist. Ca sunt. Ca sunt in constiinta oamenilor. Dincolo de constiinta mea. Dincolo de viata mea. Cand m-am trezit eram transpirata si plangeam. Am plans trei zile. Ochii mei erau ca doua ferestre peste care ploua.
Iar sufletul meu nu putea sa vada soarele. Vedea doar ploaie sarata, peste genele mele intunecate. Sufletul meu se zbatea intre vis si realitatea uda.
S-a zbatut o vreme, apoi a adormit. Si a visat ca este un suflet adevarat. Viu. Care exista.
Si zambea in sinea mea, visa si zambea.
Apoi a fulgerat din nou.
Si sufletul meu s-a trezit. Si-a privit afara, pe fereastra ochilor. Care priveau prin fereastra apartamentului mic. Din orasul mare.
In lumea asta absurda...

Niciun comentariu: