cautare

duminică, 10 mai 2009

Destine la rascruce...

Am vazut un film aseara, un film care mi-a rupt capu'... metagoric vorbind. Capul mi l-am rupt eu (la propriu) pentru ca nu stiu sa aproximez lucrurile din jurul meu. My bad! Oricum posed un cucui de toata frumusetea, cu vanataia adiacenta...
Dar, sa ne intoarcem la film. L-am vazut pe HBO si, in primele 15 minute, nu mi-am dat seama daca e marfa sau nasol. Asa ca am cautat putin pe net - e filmul de debut al unui korean si curge pe scheletul unui proverb chinezesc care desparte viata in patru emotii diferite, care ne intretatie cursul uman: fericirea, placerea, nefericirea si iubirea. O poveste care curge de la un caz la altul, sensibila, surprinzatoare si care se incheie rotund. Spuneam ca mi-a rupt capu' tocmai pentru ca am constientizat inca o data, acum intr-o modalitate foarte plastica, ca nu ai cum sa fii, sa spunem, fericit toata viata. Cand vei fi pe culmile placerii, ceva te va arunca in flacarile suferintei. Nu vreau sa-l povestesc si, sincer, nici nu cred ca as putea.
Se inchide frumos, rotund, trist. Mi-a placut mult. Nu stiu daca a venit pe un suport fragil (cel care ma caracterizeaza destul de... "trestie", in vremea asta) dar a fost ca o calatorie prin ungherele gandurilor pe care nu vrem sa le recunoastem, de cele mai multe ori...

Niciun comentariu: