cautare

miercuri, 6 mai 2009

Mi-am facut dusmani...

Asta nu inseamna ca ma deranjeaza, insa. Dupa ce am scris postul cu piesa de la Silver Church, Jacque si Stapanul sau, m-am trezit bombardata de degete aratatoare care imi spuneau "Ba tu, ba tu!". O piesa la care a venit foarte multa lume - fireste, foarte multi "prieteni". I-a deranjat postul meu, asa ca au inceput sa ma comenteze, sa ma ameninte, sa ma injure... fara delicatete si fara... un fundament solid.
Mi se pare comic si, vorba Lacramioarei, publictatea negativa este tot publicitate. Pentru ca mie nu imi plac laturile in spatiul meu virtual si pentru ca vorbele mele au fost, se pare, destul de usturatoare, cineva a scris pe un alt site, sa nu veniti sa ma vedeti la Club A, pentru ca joc infect. Splendid. Problema e ca eu nu am jucat la Club A, eu am pus o piesa acolo. Iar daca piesa ar fi proasta - si, voila, nu noroiesc pe nimeni, asta m-ar face o regizoare proasta, nu o actita proasta. Nu? Ma gandesc...
Vreau, pe aceasta nepalpabila cale, sa multumesc celor care isi rup din timpul lor ca sa bage in seama parerea mea. E, cum s-ar spune, flatant. Ma inclin.

Niciun comentariu: