cautare

joi, 14 mai 2009

Pagini...



Am desartat pozele din telefonul baiatului si am ales, fireste prin concurs:). Ma intreb daca observa cineva ca ala e un evantai... religios. Si eu am observat la foarte mult timp dupa ce l-am cumparat ca are un Iisus rastignit pe el... Nu's ce sa spun, Dumnezeu imi tot trimite semne, dar eu nu. Batman, Batman...

N-am avut timp sa scriu ce bucurie mi-au facut actorii, marti. Desi sala se la subsol a Fire-ului nu era foarte plina, pe scena s-au intamplat minuni. Anunt:Vand Femei!, o piesa pe care o stiu perfect, a parcurs momente in care am ras, am fost surprinsa si m-am speriat. Mi-a placut. M-am bucurat nespus. Nu a mai contat daca avusesem o zi odioasa, daca aveam sau nu bani, daca ningea sau ploua afara... a fost un moment de fericire pentru sufletul meu si le multumesc.
Dan Ursu pleaca in State, asa ca ii urez tot succesul din lume, sa faca ce are de facut si sa se intoarca nealterat. Iar noi, pentru toamna pregatim ceva(nu stiu ce nume sa dau spectacolului pe care il avem in plan, asa ca o sa ii spun simplu "ceva").

Niciun comentariu: