cautare

vineri, 29 mai 2009

S-a terminat Malibu... Incepe Bubbles!

Cum s-ar zice... Nu am vrut sa scriu nimic pana acum, desi la mine s-a terminat de vinerea trecuta. Acum, ca este oficial, pot sa imi exprim si eu "sentimentele". Adica regretul, pe de o parte, pentru ca au fost doi ani si jumatate foarte plini, pentru ca am o gramada de amintiri acolo, de la cele mai frumoase pana la cele mai incetosate si alunecoase, pentru ca s-au scurs rauri de alcooale si cartuse de tigari, pentru am cunoscut multi oameni marfa (unii dintre ei vor continua sa-mi ramana aproape multa vreme) si na... nu ma mai scancesc ca un copil mic cu muci la nas, ca nu sunt. Gata, a fost frumos, a fost si urat, in ultima parte, cand ma plictisisem si trageam de mine sa pot veni, cand nu se mai intampla nimic, nu se mai combina nimeni cu nimeni, pentru ca deja toata lumea era... impartita, cum spune cineva:)). Atatia oameni indragostiti, atatia morti, atatia penibili, de care am ras in nestire, eu pe jos, pe bar, umfland baloane, lipind afise, cu pantoful rupt, cu rochia crapata, atatia taximetristi care imi zambeau cu subtext "...ah, la Malibu, la dansatoare. Lucrati acolo, nu va suparati ca va intreb?",











De acum exista Bubbles (arata ca in pozele de mai sus) si o sa fie tot frumos, tot plin de evenimente, dar tare imi e teama ca nu ma mai tine (in)constiinta, timpul si prioritatile sa mai fiu acolo, la fel de mult. Asta nu inseamna ca sambata, la minunata deschidere, nu facem tot posibilul sa ne strangem cu totii, nu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi pare rau ca s-a terminat petrecerea de la malibu

diana spunea...

Da. Este, cumva, pacat.