cautare

sâmbătă, 6 iunie 2009

Chestii, trestii...

...spune Gradinaru. George Gradinaru, singurul fotograf despre care eu am aflat pur intamplator... si care mi-a multumit decent pentru gandurile bune. Asa ca mai intru, din cand in cand, pe pagina lui de poveste. Fascinante fotografii! Ah, pagina e ASTA

I-am mai furat cateva poze, pentru ca imi plac si pentru ca internetul inca nu mi se pare un prieten. Vreau sa le am la mine in calculator, in unul dintre sertarasele cu obiecte frumoase.





4 comentarii:

Anonim spunea...

sal as vrea sa stiu dak tu ai tradus ceva carti pt rao dak da nu sti cand apare snakehead(a saptea carte seria alex rider) in romana si dak nu esty tu sorry

diana spunea...

Mai exista cineva cu numele Diana Vlase. Numai ca nu Cristina, ca pe mine, ci Georgiana... asa parca tin minte. Sigur e traducatoare. Deci, not me...

H O R H H E spunea...

mersi din nou.

diana spunea...

cu drag...