cautare

luni, 29 iunie 2009

azi...

N-am mai scris de multa vreme doar de dragul de a scrie. Si aici nu ma refer la blogutzul asta, ci in genere. Nu ma plang, doar ca imi e dor sa merg pe strada si sa experimentez CEVA, care sa ma faca sa ma gandesc: "Uite, povestea asta e de reamintit. O sa o scriu!"
"Minunatiile" sunt ori prea intime (imi place literatura erotica, dar unlele lucruri chiar nu se pot traduce in cuvinte), ori neterminate inca (teatru, teatru, teatru), ori neadevarat de frumoase. Asa ca, toate la timpul lor. La timpii lor.
Maturi de vrejitoare sper sa aiba o continuare, la un moment dat. Pana atunci ma intorc la lucrurile multe despre care nu pot sa vorbesc...
Orice as face, piesa asta continua sa se auda in ungherele creierului meu ca intr-o cutie muzicala claustrata... CLICK IT!
:)

2 comentarii:

L. spunea...

foarte frumoasa melodia, acum nici eu nu ma pot "desparti" de ea :)

diana spunea...

Eh, daca nu uiti sa iubesti, nu trebuie sa te "desparti" de nimic drag...