cautare

vineri, 24 iulie 2009

Apa Aer Foc Pamant


Apa
Peste ochii inchisi i-am picurat sarutul meu amar. Mi-am plimbat degetele pe pielea lui uda, apoi l-am luat de mana. Asa am coborat in adancuri. Mi-ar fi placut sa ne inghita o balena si sa traim fericiti in pantecele ei... pana la adanci batraneti. Dar nu a fost sa fie.

Aer
L-am batut la fund, a tras o gura zdravana de viata si a inceput. Viata se instaleaza in tine inainte sa stii ca exista un tine. Peste 20 de ani, vantul ii dansa buclele blonde peste graul uscat. Atunci a vazut-o.

Foc
"Batea doua pietre, in speranta ca o sa iasa scantei." Ii citea bunica, din cartea cu coperte caramizii. Intre timp, vara bucati de lemn uscat in plita veche. Ce frumos este mirosul de copilarie. Ce foc in ochii lui.

Pamant
"Ia o mana de tarana, spune ramas bun si arunca peste el. Asa se face!" Pamant - primul si ultimul lucru pe care as fi vrut sa-l invat de la un gropar. Dar si peste el tot o mana de tarana va tine loc de tipete ascutite trimise catre ceruri.

3 comentarii:

Homeboy spunea...

Buna Diana,
Te-am privit astazi la tv si nu mi-a venit sa cred.Nu-mi vine sa cred ca esti tu..
tinem legatura?
Sorin din Galati...

Homeboy spunea...

Buna Diana..

diana spunea...

Salut. Long time no see! :)