cautare

vineri, 11 septembrie 2009

Despre prioritati...

Cat din ceea ce faci astazi are o finalitate, inseamna ceva pentru viata ta sau, macar, iti aduce bani? Cat faci din pasiune? Cat faci ca sa iti umpli timpul? Cat faci din ceea ce ai vrea sa faci?

Am tendinta sa cred lucruri bune despre mine, dar uneori bubui. De la expresia "a bubui de prostie"... Nu pot sa spun nu, nu vreau sa spun nu, trag de mintea si de fizicul meu pana se intind la maxim si, la sfarsitul zilei, am un gust amar, de insatisfactie. Poate si un herpes! De ce? Pentru ca nu stiu sa-mi stabilesc prioritatile.
Citesc o carte (un bullshit) despre dezvoltare personala si branding personal. Este science fiction pentru tara noastra, dar m-am gandit ca (poate, vreodata, sper) o sa-mi foloseasca la ceva. N-as vrea sa insinuez o clipa ca mi-ar fi deschis ochii, nu, dar e bine sa mai citesc si negru pe alb ca nu este nevoie decat sa punctez anumite aspecte, ca ele sa se concretizeze. Se intelege? Concret suna asa: nu e ok sa caut materiale o saptamana pentru un articol de un sfert de pagina (desi pari mai doct daca o faci), nu este nevoie sa ma documentez din 15 carti ca sa scriu o piesa de teatru (pot sa imi mai folosesc si bruma de creativitate ramasa), nu este nevoie sa muncesc mai mult decat DP-ul salariului, sa imi distrug o zi in care as putea construi sau descoperi, pentru ca refletoarele unui platou de televiziune sa imi dea dureri de cap. Rilli, nu e nevoie!

Doar ca eu vorbesc (scriu) mult si uneori destul de... fara rost. So, nu imi fac planuri despre cum o sa refuz lumea, despre cum o sa ma canalizez (din nou) pe teatru si restul mizeriilor preconcepute, dar mai ales, americanizante. So, o sa fiu (un pic) mai vigilenta. Nu, o sa incerc sa fiu mai vigilenta. O dorinta destul de usor de realizat. Si dupa cum spune Coelho - sciitorul maselor (muhaha)- mai bine sa iti doresti putin si sa realizezi, decat sa iti doresti mult si sa mori ne...fericit. O formula destul de mediocra, dar care functineaza!
Succes mie, nu?:)
PS: Imi cer scuze ca am citat din Coelho, chiar nu e unul dintre preferatii mei.

Niciun comentariu: