cautare

marți, 8 septembrie 2009

Inca un pas!

De la o varsta incolo incepi sa inveti din ce in ce mai greu, pana in momentul in care refuzi sa mai inveti ceva nou. Nu mai intra, spui.
Mi-a luat doua zile ca sa ma dumiresc cum functioneaza o procedura din muzicabuna.ro, dar am reusit. Si am senzatia ca am urcat pe Everest. Probabil ca, pentru cineva care are veleitati "calculatoricesti", este un rahat, dar pentru mine, care nu stiu sa folosesc nici macar toate functiile unui telefon, este o victorie, o lupta castigata, un argument ca inca nu este prea tarziu ca sa asimilez proceduri noi.
Sunt ingrozita de faptul ca cineva mai creeaza ceva, chiar in momentul in care scriu acest post, iar eu o sa fiu nevoita sa-mi prind urechile incercand sa folosesc acel ceva.
Well, poate nu am castigat razboiul, dar victora de azi imi da sperante:)

Niciun comentariu: