cautare

miercuri, 16 septembrie 2009

Nu am timp sa ma dau... artist(a)

Am gasit pe blogul cuiva, la categoria artisti, numele meu si linkul catre acest blog. Nu sunt artista. Nu cochetez cu aceasta idee, nu imi place sa fiu numita asa. Artistii sunt batjocoriti in tara asta. De ceilalti, de ei insisi, de ...dumnezeu cu "d" mic. Eu sunt un om normal (in limita normalitatii), corect (in aceeasi limita) cu tentative de onestitate. Si, vorba lu' Dan, muncitor. Asta fac, muncesc, indiferent daca o fac intr-o zona cu implicatii artistice, pe santier sau intr-o zona "rosie". Nu mai putem de atatea harfe. Sunt actor, nu ma cobor la nivelul telenovelelor. Si acum joaca Luciu cu Maia...
Iar activitatile mele "artistice" nu ma definesc. As putea fi trecuta - mai repede - la categoria "muncitori", nu de alta, dar nu am timp sa ma dau artista.

2 comentarii:

aprozarnet spunea...

si totusi...pe mine m-a suprins "telenovela" asta "Aniela";

adica aveam prejudecati cand i se facea reclama, dar la primul episod m-a surprins. E mai mult sub acoperire...de telenovela. Dc te uiti la telenovelele braziliene/spaniole (chiar de epoca), alea se vede clar:)...si sunt telenovele.

asa ca m-am mustrat pt prejudecati, si eu mi-am recunoscut ca e un serial de larg consum facut minutios si foarte bine pe langa cam orice serial care a fost pana acum...in ambalaj de telenovela doar. :)
cel putin, asta e parerea mea:)


ps: o alta telenovela "atipica" (care la fel, nu prea a fost telenovela din cauza asta, de fapt), a mai fost Betty cea urata

diana spunea...

N-as putea sa spun o parere pertinenta. Am vazut 2 minute si am schimbat canalul. Poate prejurecati, poate actori prea vazuti in toate "telenovelele", poate doar numele de "acasa tv". Ceva tot a fost...