cautare

vineri, 16 octombrie 2009

perpetuum...


(sper sa nu ma insel si sa am poza asta de pe blogul lui Nini, facuta chiar de el. Sper...)

Slavesc ziua de vineri. Prosteste. Pentru ca si maine, si poimaine, muncesc. Doar ca e vineri si, de cand ma stiu, ma bucur pentru venirea acestei zile.
Cand eram mica parintii mei (sau doar mama?) lucrau in ture, deci vinerea nu era o zi deosebita. Ah, uit de la mana pan' la gura. Deosebita a devenit cand inrudeam noaptea asta de un club (Bubu) pe care l-as fi numit, fara stresariri, si casa mea.
In sfarsit, cum spuneam, azi e vineri, ma doare capu' si parca-s mai nervoasa decat de obicei. As musca dintr-un om, pentru ca nu am prea mult de lucru si stau si ma gandesc la timpul care trece lent pe langa mine, doar ca sa imi frece neuronu'.
Maine la repetitii la Targoviste o sa fiu fucked up, pentru ca intentionez sa adorm fetita cuminte si sa o trezesc pe cealalta, un pic mai obraznicutza:))
Oricum, daca ajunge cineva la Targoviste weekendul asta, va astept duminica la 19.00 la Sala Studio, daca nu, un sfarsit de saptamana somptuos, somnortos sau macar mai putin ploios...


Si piesa asta (luata de pe blogul lu Easy), care mi-a ghicit cel mai bine starea...

6 comentarii:

Attila Vago spunea...

Hihiii... :) Thanks for the feature. :* Have a great day!

diana spunea...

ne bazam:)

eu_spartanul spunea...

Scena este slavarea unei lumi in care traim orbecainda fara sa vedem,toate personajele ne intra in suflet stricandu l.Actorii au sansa sa devina hamletieni,priviti, dau sansa fiecarui spectator sa viseze,aplauzele acestuia este caimacul unei cafele dupa o zi de obositor monolog.

diana spunea...

Tare aia cu caimacul:))

Anonim spunea...

Diana, astept provincia ..,idei.Asa e ,tare aia cu caimacul...,care de fapt ..,aplauzele ,sunt ele, ca e mai multe dar tot caimac sunt.

diana spunea...

Te-ai intrecut pe tine:))