cautare

duminică, 18 octombrie 2009

Premiera la Targoviste!


Primele incercari de a intra intr-un personaj... mare.


Aici abia intrasem in scena. Imi tremurau picioarele atat de tare, incat mi se misca rochia. Sau mi se parea... Nu stiu, imi amintesc doar ca, la un moment dat, Lacramioara vorbea iar eu ma gandeam ca nu-mi mai tremura picioarele...


E destul de greu sa joci un personaj rigid, cand rigiditatea este ultima chestie care ni se mai intampla azi. Ma dureau muschii gatului (au ei un nume, sigur...), dar ma gandeam ca "doamnele" se autoflagelau constant si nu se mai plangeau.


Atunci cand am discutat destre costume, ni s-a spus sa nu alegem chestii fara maneci, ca nu cumva sa se uite publicul la subratele noatre. Normal ca nu am ascultat. Acum ma intreb daca cineva a incetat, pentru o clipa, sa vada ansamblul si s-a uitat la subratul uneia dintre noi. Pfff, glumesc...



Am avut premiera la Targoviste, cu "Ti-am spus vreodata ca ma iubesti", un spectacol care a ajuns sa imi placa din ce in ce mai mult. E minunat sa joci. O spune un om care vrea, si trebuie, sa se imparta intre o scena, o redactie, o casa si multe proiecte paralele (sau perpendiculare). Dincolo de faptul ca e (dupa cum am mai zis) primul spectacol, la care iau parte, care sa se fi nascut - de la idee, la premiera - intr-un teatru de stat, sunt fericita ca a fost o piesa daruita din inima, de doua femei sincere, care iubesc ceea ce fac.
Am avut bucuria de a avea sala plina, public cald si un chef nebun de joaca (joc). A fost bine.
Nu stiu de ce, dar am sentimentul ca in seara asta am facut ceva. Ceva... nu stiu cum sa spun. Insemnat. Nu important. Insemnat.
Voi mai reveni la starea asta...

Ce-mi place de mine, scriu pe blogul asta ca si cum as fi in fata unei multimi, cand - in fapt - nu sunt decat eu si cu tine. :)

8 comentarii:

cleomf spunea...

Si cu mine :p

Felicitari! Frumoasa si talentata, cum te-a facut mama!

diana spunea...

Pai si cu tine, cum dracu:))
Saru-mana matza, esti o dulceata:*

dacu spunea...

bravo, sa te mai duci acolo, e asa misto teatrul ala...
mc ranin ce facea? :)

diana spunea...

Mai, cred ca facea bine:). A fost si el aseara, dar nu am apucat sa culeg pareri. Oricum, nu pierd nicio ocazie, asa ca ii mai multumesc inca o data:)

radu postolache spunea...

hai si cu mine in plus! se pune?:) te felicit oridecateori faci ceva .important.

diana spunea...

Insemnat, Radu. Important faci tu, cu fetele tale dragi:)

Anonim spunea...

Este chiar minunat sa iti tot citesc blogul...pt ca o vad pe aceeasi Diana mereu...nush despre tine dar mie imi e dor de tine (don't think gay:D), mereu o intreb pe Alina de tine cand mai vine prin club...
...felicitari pt lansarea noii piese :) pup

Aura

diana spunea...

Hai ca m-ai speriat! Pana sa vad ca scrie Aura la capatul commentului. Bai pisica, pai de ce nu mai stii, ma, de mine? Pai de ce nu mai iesi, ma? Te-ai maritat definitiv?:)) Imi e dor de cum obisnuiam sa fim pe vremea aia. Ce mai demente... incurabile as fi zis atunci. Dar se pare ca ne-am "vindecat" pe alocuri. Hai invita-ma la un suc, sa barfim, cand ai timp:D