cautare

duminică, 11 octombrie 2009

Ti-am Spus Vreodata ca Ma iubesti

Un experiment care, cu ajutorul providentei, a ajuns un spectacol. Primul (pentru mine) care s-a nascut intr-o sala de teatru. Corneliu Jipa, un om cu idei multe, este cel care a pus umarul la realizarea acestui spectacol in Teatrul din Targoviste "Tony Bulandra".



Indiferent ca-l vom juca de 5 ori sau de 50 de ori, eu si Lacramioara multumim directorului teatrului, celor care ne-au suportat si sprijinit si calitatii cu care noi oamenii (unii dintre noi) am fost inzestrati - rabdarea.

Dar vom veni si in Bucuresti cu el, asa ca... nu-i stres:)



Ti-am spus vreodata ca ma iubesti
Un spectacol de Corneliu Jipa
Cu Lacramioara Brecea si Diana Vlase
Duminica, ora 19.00, Sala Studio a Teatrului din Targoviste "Tony Bulandra".

3 comentarii:

Anonim spunea...

Congrats! >:D<.
Gina

diana spunea...

stai sa trecem de premiera:))

Papadia Constipata spunea...

Nu ma pot lauda ca sunt o veterana in randul spectatorilor( desi as vrea! ), dar am vazut cateva piese superbe la "Bulandra". Aceasta e una dintre ele (asta urla subiectivismul din mine )! Poate nu am inteles integral piesa, poate am inteles-o dar nu-mi dau seama, cert( pentru mine!) e ca avut ceva, un ceva de care m-am indragostit pur si simplu! Felicitari !