cautare

luni, 19 octombrie 2009

"Ti-am spus vreodata ca ma iubesti" - Sinopsis

By Catalina Grosu

Dupa spectacolul de aseara, Catalina a spus ca o sa poata face un sinopsis interesant la piesa si ma gandeam ca ar fi indicat sa ii reamintesc. Dar nu am avut timp, pentru ca... Voila:

"Cele mai crunte datorii le am fata de pozele mele din copilarie." Vasile Ghica

Cum ar fi daca azi te-ai intalni cu ceea ce erai acum 12 ani? Te-ai privi aprobator? Ai fi multumit de ce ai devenit? Trist, pentru ca visai sa ajungi cineva mai mare?
Se intampla uneori sa ne confundam meseria cu propria conditie umana. Ne recomandam ca fiind economisti, manageri, ingineri, jucatori de fotbal sau bancheri, uitand ca ceea ce facem nu trebuie sa impresioneze mai mult decat ceea ce suntem.

"Ti-am spus vreodata ca ma iubesti?" aduce aminte publicului spectator de fantasticul lui Mircea Eliade. Cele 2 personaje reprezinta eul dual al unei singure persoane. Sonia, actrita care isi pierde identitatea, asumandu-si-o pe cea a rolului pe care il joaca de 12 ani. Ea nu mai este actrita. Ea este personaj. In propria-i viata.

In vis, Sonia se intalneste cu fata care era la 17 ani, viitorul devenind trecut pentru copilul care se regaseste cu ceea ce va deveni, simtind din jocurile de cuvinte durerea si bucuria iubirii si insemnatatea cuvantului dor. Nu conteaza care din cele doua isi continua existenta cand visul ia sfarsit. Prezentul e contopirea tuturor timpurilor iar revelaţia unirii desăvârşite e aceasta: sa te regăseşti pe tine în clipa in care te pierzi.

Niciun comentariu: