cautare

joi, 1 octombrie 2009

Vedete de carton, cu chilotii in vine!

Preluare de pe www.muzicabuna.ro

Se numeşte Adriana Alexandru si este una dintre tinerele aspirante la vedetism. Spun tanara pentru ca este, de fapt, o necunoscuta. Am vazut zilele trecute un material al baietilor care „povestesc... de noapte” cu duduia, de un penibil greu de explicat. O sa las imaginile sa vorbeasca, iar apoi o sa povestesc si eu ce stiu despre aceasta Marilyn de „Bucale”:



Acesta este materialul care mi-a distrus materia cenusie. Pentru ca STIAM CA O CUNOSC PE DUDUIE, dar nu imi aminteam de unde... Ii mai multumesc inca o data celui care – cu mintea lui luminata – a facut posibil ca eu sa ma bucur de internet si sa-mi elucidez toate himerele. I-am gasit site-ul acestei fete, unde am vazut ca ea a avut, la un moment dat, un magazin in zona Unirea. Asta era! La respectivul magazin, de unde eu imi mai cumparam chestii, m-a acosta intr-o zi ea, blonda, vorbind stricat romaneste (pentru ca este inceata, nu straina de Romania). La inceput am crezut ca e o vanzatoare, dar nu, era patroana, a tinut sa imi spuna, si ii placea asa de mult de mine, incat voia sa „ne mai vedem”. Expresie destul de dorobanti-asca, care mie imi trezeste o stare acuta de voma. De ce sa ma vad cu o femeie pe care am cunoscut-o intr-un magazin de haine si cu care nu am nimic in comun? De fitza! Prostia mea a fost ca am lasat o carte de vizita la ea la magazin si intr-o perioada m-a tot sunat... sa iesim. Fireste ca n-am iesit cu ea. Apoi a disparut. Au trecut anii si voila, diva (ha ha) se dezbraca pentru Acasa Tv.
Dar ce legatura are tot ce am povestit cu muzica???
Are, ca tipa s-a apucat sa cante. A platit banutul, si-a dat chilotii jos, si-a pus tzatze si uite-o prin Cancan, pe la televiziune si – ceea ce e mai grav – prin TOPURI!!!!!!!!
Cu piesa asta:
http://www.trilulilu.ro/nidweb/1b5cf44943304b

Articolul asta, cu iz de editorial, este frustrarea mea personala. Cum de se baga in seama toate proastele, penibilele si *urvele??? De ce aveam nevoie de Adriana Alexandru?

Niciun comentariu: