cautare

duminică, 1 noiembrie 2009

1 noiembrie

Abia acum a venit toamna pentru mine. O toamna rece, care iti inteapa pielea cu acele vantului suparat pe vara care tocmai a trecut.
Noiembrie este luna mea, poate pentru ca la finele ei imi mai scrijilesc cu o liniuta fina peretele vietii, poate pentru ca... nu, asta este singurul motiv pentru care noiembrie, fara sa imi placa, mi se pare o luna speciala.
Nu imi scot nasul din casa in acest final de saptamana, e frig, mi-e sila (lene, pentru cei care nu stiu ca "sila" inseamna lene, la Galati) si chiar nu mi-a starnit nimic atat de mult interesul, incat sa imi doresc sa ies. Citesc un Victor Hugo pe care nu l-am mai cunoscut, ascult muzica neagra a baiatului si imi mai pun, sistematic, cate o pereche de sosete, o bluza sau un pahar cu ceai.
Nu am sa pun un youtube, cu singura piesa legata de noiembrie si de ploaie care imi starneste un sentiment, pentru ca n-am chef de chitari si plete.
Un noiembrie bun incepe azi...

6 comentarii:

Anonim spunea...

La ora asta (11.30)mi-as dori sa ma bag in pat, sa uit de toate acele lucruri care m-au intristat in ultima perioada, sa imi linistesc mintea si sufletul,sa beau o cana de lapte cald si sa mananc o felie de cozonac.

Andra.

diana spunea...

Ce dracu te-a intristat??? Niciodata nu te-am auzit vorbind de tristete. Esti cool sau vrei niste castane pe crestet?

Anonim spunea...

Nu ma cunosti.

Andra.

diana spunea...

Ah... Atunci imi pare rau ca esti trista... Sa intreb ce s-a intamplat sau sa iti urez sa zambesti repede repede?

Mateea spunea...

I love November din atat de multe motive :)

diana spunea...

Eu sunt unul??? :D