cautare

miercuri, 4 noiembrie 2009

Vai de p**a noastra!!!



M-am intors de la fumoar, unde "m-am delectat" cu titlul articolului din Libertatea, de azi.

http://www.libertatea.ro/stire/ma-lua-de-par-si-mi-o-baga-in-gura-263045.html

Nu stiu ce sa scriu. Jur! As vrea sa trec mai departe, sa nu imi pese o clipa, sa imi vad de viata mea, linistita si frumoasa, dar imi e teama ca nu pot.
Mi-e scarba. As vrea sa ma mut dracului de aici, intr-o lume in care, desi se intampla chestii d-astea, nu sunt nevoia sa le citesc pe primele pagini ale tabloidelor.
Este scandalos, iar omul asta, Teoctist, ar trebui inchis pe viata. Sau mai rau, torturat pana la moarte. Cred ca Dumnezeu n-ar avea nici o problema cu asta. Cineva o sa imi spuna ca a fi homosexual nu este ilegal si, pana la urma, nici imoral. Nu este. Doar ca nenea asta nu este doar homosexual, este preot, este invatator, este indrumator, este cel ce iarta pacatele oamenilor si cel care iti poate asigura linistea sufleteasca de care ai nevoie, pentru a continua si maine in mozeria asta de viata.
Am spus ca mi-e scarba? Well, imi este! De tot cercul acesta vicios, de toti cei care fac d-astea (si se SI filmeaza), de toti cei care descopera aceste subiecte, de toti cei care fac din asemenea anomalii titluri de prima pagina, de fiecare dintre cei care dau banii pentru a se "cultiva" cu asemenea informatii...
Nu ca as fi fost vreodata o persoana credincioasa, ba dimpotriva, dar am presupus ca exista niste oameni (acei oameni) care au frica de Dumnezeu, care stiu cumva ca - la un moment in viata - roata se va intoarce impotriva lor, iar divinitatea catre care se roaga va inceta sa isi tina ochii inchisi si va vedea toate "insuficientele" astea.
Ieri ma intreba cineva de ce - avant atatea cai de informare si surse de cunoastere - devenim din ce in ce mai prosti, mai ignoranti, mai rai, mai inculti, mai putin oameni...
Poate pentru ca nu mai crede nimeni in nimic mare, in afara de p**a si de portofel...
Pacat, mare pacat! (in toate sensurile)

Chiar imi pare rau ca scriu despre asta, sincer, ar trebui sa fiu mai presus de asemenea orori, dar noi chiar nu mai avem nici o stire ok. Tot in ziarul de azi, Click parca (il rasfoia cineva in metrou), era o prima pagina despre gripa porcina, o a doua pagina despre cum nu ne mai ajung noua banii si inca un articol despre batraneii care mor, la propriu, de foame.
Nu stiu... Ce facem?

2 comentarii:

linacatalina spunea...

Mda...da un nou inteles expresiei "eu pup poala popii, popa pupa poala mea"

diana spunea...

Eu n-am pupat niciodata poala popii, dar imi amintesc ca m-a tras unu' la marturisit, cand eram mica. Si m-a intrebat: "Ai facut nu stiu ce?" Si eu: "Nu, nu, nu!"
Noi mintim, ei mint, toti mintim. Oare Vanghelionul stie cu conjugatu lu' a minti?