cautare

duminică, 6 decembrie 2009

haNi..Cola..E destul de buna, atat ca... face cancer:)

Orele de seara imi dau un sentiment ciudat. Se face ca oamenii sun mai mult caini decat orice alte vietati, ca gandacii au ganduri care imprumuta din culoarea lor inchisa si ca poezia nu este decat o forma inferioara de borat sentimente inutile.
Sa plec, sa stau, sa lupt, sa astept sa fiu atacata, sa cred, sa imi bag picioarele, sa fiu un actor in propriul film sau sa ma asez mai bine si sa las firescul sa isi joace runda.
Am prea multe intrebari si pentru prima daca m-am saturat de blogul asta ca de mere acre. Am senzatia ca imi cere socoteala, desi e totul la mine in cap, ca intr-un burete putred.
M-am indragostit de publicul cald din Targoviste, dar se pare ca nu sunt suficienti oameni incat sa ma convinga sa. Nu e nicio greseala de scriere. As vrea sa fiu convinsa, nu stiu sa ce... si, mai mult decat atat, nu primesc sfaturi. Multumesc.
Aberez si mint, imi era dor sa scriu "droantze" pe blog si nu am nimic impotriva daca incep sa scriu mai incifrat decat o faceam inainte. Se pare ca imi strig mie insami: "cald, cald, rece, rece, te indepartezi, receee, eh, las-o sa plece, oricum bate campii".
In fine, nu-mi place vremea.

Ah, da, si e Nicolae's Day or smf... Sa-mi traiasca si mie unul de mai departe, si voua, care aveti. (As fi pus un "gen" la capat, dar e mai flescait decat un san trecut, gen...)

Niciun comentariu: