cautare

marți, 22 decembrie 2009

...prima zi de concediu!

Ca sa fiu sincera, prima zi de concediu m-a surprins la gura de metrou de la Romana, intrebandu-ma daca sa ma duc in Pipera sau nu. Fireste ca nu sunt nebuna, m-as fi dus cu putina treaba, macar macar sa fiu pe acolo, ca un Grivei care, desi stapanii lui s-au mutat dintr-o anumita zona, el mai are, inca, melancolia locurilor vechi.
Nu m-am dus.
Am luat cadouri pentru apropiati si crengute de brad, am vazut Green-ul (cu cafeaua subanteleasa), m-am scaldat prin maldarele de haine de la Mini Prix si acu stau "a prost".
Si pentru ca am aspirat si am spalat vasele, ma simt definitiv in concediu.

Ah, am vazut si eu, in sfarsit, Aminitiri din Epoca de Aur. M-am rostogolit si m-am cracit de ras. Foarte bine realizat! Am vazut cateva cadre care au depasit de multa vreme stigmatul comunist cu care ne voiam a fi obisnuiti. Desi filmul "vorbeste" tot despre comunism. Dar nu predomina griul si nici tristetea de dupa si din blocuri. Am vazut o comendie romaneasca despre un subiect romanesc, cu umor romanesc, cu personaje romanesti si, cel mai important (si oarecum firesc... dar ce mai e "firesc" in Romania?), realizat de un regizor roman. Pai, bravo, dom' Mungiu. Mi-a placut!
Detalii [AICI]

Niciun comentariu: