cautare

joi, 28 ianuarie 2010

Ana Kanenina, la final...

Ieri, Anca - una dintre prietene care se ingrijesc de intelectul meu - m-a intrebat ce-am mai citit in ultimul timp. M-am simtit destul de prost sa-i raspund ca... nimic (pentru ca - dau vina pe noul serviciu - nu prea am avut timp), asa ca, ieri seara, am dat gata si volumul IV din Ana Karenina. Si, mi-am "montat" pe birou un volum nou nout (primit tot de la Anca) cu scrierile lui Mircea Eliade. Macar ca sa-l vad, amenintator, si sa ma apuc de el.
Nu vreau sa trec cu usurinta peste capodopera Ana Karenina, dar nici nu imi "permit" sa imi dau cu parerea despre un om atat de mare cum este Tolstoi, pentru simplul motiv ca, oricat de determinata si de talentata as deveni eu, nu voi ajunge la acuratetea literara cu care m-am desfatat in ultimele doua luni. Singura afirmatie care imi este dat voie (de constiinta) sa o fac, este ca mi-a placut fiecare volum, fiecare pagina din fiecare volum, fiecare rand din fiecare pagina...

Niciun comentariu: