cautare

luni, 11 ianuarie 2010

Lev Tolstoi Ana Karenina, vol III

... din patru. Mai am putin si deja ma apuca teama. De ce sa citesc repede, ca sa se termine? Mai lasa... Nu am gasit nicio poza, cu nici unul din cele trei volume citite, doar cu volumul patru (...trebuie sa vezi semnele. Ori te tampesti definititv, ori te destepti cate putin.) - Editura Minerva, Biblioteca Pentru Toti, anul 1972.
I love internet, ca pot sa fac asta:



Nu obisnuiesc sa vorbesc despre carti, decat dupa ce le-am terminat. Dar mi-a placut atata de mult, nu subiectul in sine, pentru ca a devenit o tema clasica de multa vreme, ci scriitura unui om de geniu (plus o traducere buna). Nu ma pot gandi la altceva in afara de faptul ca Tolstoi a scris, de mana, toate paginile unui roman cat un imperiu, cat o civilizatie. O sa imi fac o lista cu carti, lista neagra se va numi (fireste), cu care imi voi tortura copii, si nepotii (daca nu ma va inchide nimeni).
Ah, si am gasit asta. Ce om...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

diana spunea...

Sper sa mai fie ocazii:)

Diana spunea...

Am citit romanul de 2 ori, mi-a placut extrem

diana spunea...

:)) Bravo, eu inca il citesc prima data.