cautare

luni, 11 ianuarie 2010

Back in business:)

Nu mi-a placut niciodata sa imi tin oftaturile "a la longue", asa ca le-am legat si le-am bagat in cutia cu lucruri frumoase.
Si revenim. Mi-am propus (desi e stupid, odata ce trebuie, nu mai e cu placere, e cu injuraturi... poloneze, parca) sa scriu mai des. Mai ales ca o sa am nevoie sa scriu. Dupa schimbarea de job, mutarea care se apropie si planurile pentru un cer mai fosforescent, ma proptesc cu talpile (mereu prea late) in doua lespezi despre care cred eu ca-s tinere si legate. Si thzop la vale, in mare!!! Am uitat sa spun, nu stiu sa inot!
Ah, la multi ani, pentru toata lumea (cu cea mai mare intarziere... ). Si, ce frumu' a fost in Tan Tan, vineri! Motivele sunt multe, dar important a fost rezultatul. Si poza asta facuta de o fetita draguta...

Niciun comentariu: