cautare

luni, 18 ianuarie 2010

Ninge-n nestire...



Iar ninge. Ninge dintotdeauna si mi-au intrat picioarele la apa.
In curand o sa imi intre si corpul si o sa merg in maini.
Dar lasa asta, ce urat o sa fie cand mainile vor deveni mici, mici, si o sa merg in capul meu mare.
Iar apoi gata.
O sa ma transform intr-o pitica, din cauza zapezii astea, despre care toata lumea spune ca este "frumoasa" (zapada, nu pitica). Ce poate fi frumos la apa, supusa unor temperaturi cu minus. Adica serios, daca tu ai fi supus unor temperaturi cu minus, ai fi frumos? As fi frumoasa eu, inghetata, cu turturi la nas si sub barbie?

In fine, ninsoarea simbolizeaza puritate! Asta cu siguranta. Dar nu in Bucuresti. Unde inseamna nesimtire (ca tampitul ala care a dat peste mine cu masina... nu chiar peste, mai degraba intr-o parte) sau jeg. Nu e nimic frumos in Bucuresti cand ninge, decat in prima zi. Sa vezi maine noroiul "dreacu", stropii pe care reusesc sa mi-i arunc pana peste fund (uneori am noroi si pe spate... Oare merg eu ca o rata... sau?) si traficul...
Ceva ma face sa visez la vara...
O saptamana usoara la toata clasa muncitoare!

Niciun comentariu: