cautare

luni, 1 februarie 2010

Lunea incepe o noua viata:)

Asa mi-am inceut saptamana si nu cred ca mi-as fi dorit ceva mai mult:
(o spectatoare care a vazut spectacolul de aseara)
Nu ma pot lauda ca sunt o veterana in randul spectatorilor(desi as vrea!), dar am vazut cateva piese superbe la "Bulandra". Aceasta ("Ti-am spus Vreodata ca ma Iubesti") e una dintre ele (asta urla subiectivismul din mine)! Poate nu am inteles integral piesa, poate am inteles-o dar nu-mi dau seama, cert e ca avut ceva, un ceva de care m-am indragostit pur si simplu! Felicitari !

Dupa un weekend cum nu doresc nimanui sa aiba, cu mutari si curatenii peste curatenii, cu raceala si nervi, mi s-au muita picioarele cand, aseara, Puiu Jipa a intrat in cabina noastra de la teatrul Bulandra din Targoviste si ne-a spus ca nu sunt suficiente locuri pentru cat public ar dori sa vada piesa. Stateau oameni pe rogojini, pe jos, iar inima mea pompa fericire. Am jucat cat am putut noi de bine, iar publicul minunat din Targoviste (nu am cunoscut un public mai calduros si mai deschis) ne-a rasplatit peste limita de sus la care mi-am putut arunca asteptarile. Le multumesc din suflet.

In alta ordine de idei, o saptamana usoara "totolora":)

2 comentarii:

Uptown Girl spunea...

Noi iti multumim! Si felicitari! Eu nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul :) Mi-ar placea mult sa te mai vad si in alte piese la Targoviste. Succese in continuare!

diana spunea...

Mi-ar placea si mie sa mai joc in altele. Si, de ce nu, sa ne vedem la urmatoarea premiera:)