cautare

sâmbătă, 27 februarie 2010

Sherlock Holmes - un super film semnat Guy Ritchie













Am auzit pareri impartite despre filmul acesta. Unii il "invinuiau" pe Guy Ritchie (btw, ce cap mare are omu') ca nu a respectat imaginea clasica a detectivului Holmes si poate ca aveau dreptate, dar nu prea imi pasa.
Mi-a placut foarte tare Robert Downey Jr. pentru ca, inca o data, a notat un rol remarcabil. Tipul asta nu mi-a atras atentia de la inceput, dar cu cat il observ in mai multe filme, cu atat vreau sa imi cer scuze pentru aceasta prima impresie gresita (ca si cum i-ar pasa...). Fiecare rol este atat de bine studiat si asumat, incat ii iese remarcabil. Imi place Downey din acelasi motiv din cauza caruia nu-mi plac actorii mari, monstri sacri, titanii; adica pentru ca nu este linear, pentru ca da viata personajelor, uitand de actorul din spate.
Cat despre Jude Law, dupa ce am vazut Sleuth nu am mai avut nici un dubiu, este un monument de talent ambulant:); si a dovedit asta si in Sherlock Holmes.
Cadre de poveste, scenariu dinamic, muzica splendida - are din parea mea cele mai bune recomandari (dar sa nu uitam ca eu nu sunt un barometru, in ale filmelor...)

Niciun comentariu: