cautare

duminică, 28 februarie 2010

Ursii

S-au intalnit aseara, intr-un club destul de obscur. Desi bause cam mult, isi aminteste exact ce a discutat cu el. Intai au facut cunostinta, de fapt un prieten comun le-a facut lipeala. S-au prezentat, el putin mai respectuos decat ea, pentru ca putea sa stea in picioare, ea mai indrazneata decat avea sa fie pe viitor. Si-au zambit cu un fel de subanteles cu continut, au vorbit despre vreme si despre industria textila. In cele din urma, au facut schimb de numere de telefon.

S-a trezit cu o durere de cap pe care nu ai cum sa o ignori, dar si-a aminti repede de Ursii. Ursii, ce porecla?!?! S-a intins ca sa apuce telefonul, crezand ca "cineva" se trezise mai devreme si, poate... Dar nu. Ba da! Exact in momentul acela.
"Buna dimineata. Nu stiu daca am voie sa spun asta dar... ursilor mei le este dor de tine!"
Ce mesaj dragut! Numai ca nu isi aducea aminte partea exacta a discutiei in care ei sa fi vorbit despre mai multi ursi. Sau..? Nu! Ba da, Ursii, in cele din urma, evident!
"Cafeeaaa!" A fost mesajul ei.
In mai putin de o ora Ursii i-a ciocanit la usa cu doua vizoare. Cafele, cornuri cu sampanie si lacramioare. "Cat am vorbit aseara???" se gandea ea. "Chiar si lacramioare?" I-ar fi fost rusine sa ii puna anumite intrebari legate de seara precedenta, ale caror raspuns ar fi putut sa o puna intr-o lumina proasta, in fata lui.
"Esti frumoasa dimineata."
"Da. Si treaza, pe deasupra! Vreau sa... adica, stiu ca am avut o discutie foarte interesanta aseara..."
"Si nu numai!"
"Si nu numai? Adica?"
"Am si dansat destul de mult, ne-am si plimbat prin bezna..."
"Cat de penibil este, daca iti spun ca... nu imi amintesc?"
"Ce nu iti amintesti?"
"Nimic, in afara de discutia nosatra despre textine. Am... pierdut mult?"

El zambi, ca si cum ar fi fost luat de prost, fara insa sa faca o drama din asta.
"Am facut dragoste aseara!"

Continuarea pe PovestiriDinDormitor

Niciun comentariu: