cautare

miercuri, 3 martie 2010

Mortii ei de treaba....

Ca sa zic asa! Am observat ca oamenii nu mai dau nici macar un scuipat pe propriile cuvinte. Arunca in vant cu ele, fara sa le pese daca se vor concretiza vreodata sau nu. 
De la inceputul anului mi-a fost dat sa aud despre atatea planuri, despre atatea proiecte si propuneri, incat mai am putin si vomit. Toata lumea vrea sa "facem", toti sunt "interesati", pentru ca - nu-i asa - este atat de simplu sa deschizi gura si sa "mananci rahat". 
Asa ca, ma intreb de ce dracu' mi-a dat maica-mea educatia pe care o am, de ce sunt eu de cuvant, punctuala, promta si seriasa, cant toata lumea in jurul meu o freaca cu stanga, privind la soare.
Fuck you very much!

3 comentarii:

Halina Raluca spunea...

Subscriu!

Attila Vago spunea...

Fan Lily Allen cumva...? :))

"Fuck you, fuck you very very much
cause we hate what you do
and we hate your whole crew
so please don’t stay in touch

fuck you, fuck you very very much
cause your words don’t translate
and it’s getting quite late
so please don’t stay in touch"


Oricum, subscriu si eu.

diana spunea...

Desteapta fata! Macar pe ea o doare-n **** :))!