cautare

vineri, 30 aprilie 2010

Via Galati...

Asa am primit plangeri, cum ca nu mai scriu pe blog. Mi se pare dragut cand primesc asemenea reactii, asa ca o sa pun statusul ultimii luni, spre linistire:)).
So, muncile interminabile au tinut (si motivul pt. care nu prea am fost p-aici) de construirea Teatrului Nou. Spatiul este gata and wanderful, racoros, pentru vara, in culori dinamice si echipat cum se cuvine. Firma este gata, cu ajutorul Andreei si al Denisei (care a iesit in calea mea ca ingerul pierdut pe holurile Registrului Comertului. Am spus ca birocratia din Romania trebuie impuscata in cap, intre presupusii ochi cu care vede neconcordantele infinit nesemnificative?)
Site-ul este dat spre descoperirea unei personalitati proprii, vii, interactive, la mama Andra, iar noi toti, ceilalti, mai facem cate un smileyface si il lipim pe cate un geam. Ne pregatim, mai exact, pentru a transforma demisolul in puntea de trecere catre o lume mult mai frumoasa.
Duhhh, gata, am zis tot. Aproape tot. Mai am de multumit unor oameni, dar astept Marea Deschidere din micul spatiu, ca sa ma dau in spectacol!

Niciun comentariu: