cautare

luni, 10 mai 2010

Aseara la Targoviste



Aseara am avut spectacol la Targoviste. Cu un public interesant. Niste baieti care stateau pe locurile din spate (vreo 3), in sala atelier, si care aveau constant ceva de comentat. La un moment dat mi-au raspuns la replica adresata Lacramioarei: "Cum te cheama?" cu "Zor de Zeama". Pe mine nu m-au deranjat foarte tare, insa baiatul de la lumini a iesit, la finalul spectacolului, suparat tare. "Ce oameni!", zice el. Eu spun ca e ok, e bine sa dai oamenilor voie sa se exprime si tine doar de abilitatile actorului sa actioneze in consecita pentru salvarea spectacolului. Puiu Jipa ne-a spus ca el ar fi putut opri spectacolul, insa nici eu si nici Lacra nu suntem de aceeasi parere. Mai ales cand vorbim despre o piesa contemporana in care iti poti permite sa mai si improvizezi.

"Eu as scrie o piesa despre TEATRUL", Lacra stie!

Inca o data, multumesc publicului din Targoviste, pentru caldura cu care ne priveste de fiecare data!

4 comentarii:

Lacramioara spunea...

"Despre TEATRUL???"

diana spunea...

fireste:))

targoviste spunea...

Asa e la Targoviste. Am fost la Tony Bulandra acum 2 ani la un spectacol si la fel s-a intamplat. Numai ca la un moment dat s-a oprit spectacolul pentru a le face observatie acelor nesimtiti.

Eu spunea...

Dacaa o mai patiti, puneti la dispozitia "publicului" cate o punga de seminte, si cate un cornet - nu vor mai comenta :))))..