cautare

vineri, 7 mai 2010

Vreme trece, vreme vine...

N-am mai trecut de multa vreme pe aici. In ultimul timp am avut de verificat atat de multe adrese de mail, a trebuit sa bag materiale pe atatea site-uri, incat mi s-a cam sucit perechea de neuroni si am uitat de blogusorul meu.
Noah, am reusit sa deschid "scolutza", ba chiar sa fac niste lucruri pe care nu as fi crezut ca le voi putea face ever.

Teatrul nou este, in continuare, un vis indraznet. Am cea mai frumoasa gasca de profesori din lume, cel mai micut si mai cochet spatiu din lume, cele mai frumoase ganduri pentru viitor.
Ce facem noi acolo? Mi s-a pus aceasta intrebare. Ne dezvoltam! Si, mai mult, asteptam toti oamenii care au chef de o infruntare cu ei insisi, sa aleaga una din caile (sau cursurile) noastre. Hap!
Ceea ce ma bucura cel mai mult, legat de Teatrul Nou, este ca am reusit sa demaram cu mai multe cursuri deodata, in zone diferite, si ca, desi cursurile au un procent didactic destul de mare, nu se pierde distractia!

Si mi-am mai dezvoltat si un hobby. Se numeste Rafael & Sons si este cel mai mare importator de diamante in Romania. Sa mai amintesc ca "diamonds are a girl's best friend"?

Si m-am prins ca pot sa filmez. Cu camera. Nu minunat, dar las' ca ma perfectionez eu, in timp. Am facut sapt. asta doua mini-interviuri cu intrebarile in gand si cu privirea in camera. Si am vazut cea mai inalta pereche de sandale (31 cm) si pe Iulia mergand cu ele...

Si nu stiu de ce incep fiecare fraza cu si. Si gata:)

Niciun comentariu: