cautare

sâmbătă, 24 iulie 2010

Cursurile de Actorie TeatrulNou



Acum 4-5 ani "predam" actorie la o scoala de film destul de dubioasa, cu o imagine celebra, insa. Plecam in fiecare weekend intr-un oras (destul de departe de Bucuresti, daca imi amintesc de Zalau, Baia Mare, Cluj), Lacra stie mai multe :)! Astazi, cand incerc sa invat tinerii de la grupa de actorie (http://www.teatrulnou.ro/actorie.html) despre teatru, imi dau seama ca atunci eram o pustoaica de 22 de ani, cu foarte, foarte mult curaj, putine notiuni si putina nebunie(...probabil), care abia acum incepe sa se maturizeze.
Teatrul a ramas la fel de frumos ca atunci, iar dorinta de a impartasi cu oamenii din jurul meu bucuria pe care mi-a adus-o, neschimbata!

Pentru mai multe detalii: TEATRUL NOU
Pentru mai multe poze: FACEBOOK TEATRUL NOU

Un comentariu:

Ferentz spunea...

Hello!

Moisa Adrian, pictor aerografist Iasi pe Tunning Auto.
Site-ul cu picturile mele (800 unici/luna in crestere): http://www.adrianmoisa.ro
As vrea sa iti propun un link exchange site-wide sau intre posturi (guest post).

Adrian Moisa, aerografie auto

Y!mess desene_aerograf, mail desene_aerograf@yahoo.com sau la telefon 0743521412.
Mii de multumiri, Adrian