cautare

luni, 12 iulie 2010

A diamond freak

Mi-am dat seama ca sunt un hibrid autentic si ca, pana la urma, pot sa fac absolut orice vreau eu, in viata asta. Si aici ma refer la zona profesionala. Adica ce conteaza ca am o diploma de actrita, asta nu m-a oprit sa fiu jurnalist cu carte de munca, expert pr, manager, brand adviser, ca sa nu mai amintesc de chelnerita, barmanita, agent vanzari, animoator pentru copii, director de program artistic, prezentatioare tv; ah, ah, sa nu mai mentionez de talentele capatate de la bunici, care m-au consacrat in croitorie si frizura. Iar acum, ca sa pun cireasa pe tort, sunt "a diamond freak"... nu de alta, dar nu mai stie nici dracu' ce fac eu pentru minunatul brand Rafael & Sons, d-apoi eu. Ah, si a inceput sa mearga si scolita de teatru(www.teatrulnou.ro).
Si mai rade lumea de mine ca n-am memorie. Ba da, dar mi-am incarcat-o cu inutilitatile mai sus mentionate...BTW, am uitat ceva?

Niciun comentariu: