cautare

marți, 20 iulie 2010

"Nobilii gunoieri de Romania" sau" Diana, naiva creatura!"

Ma plimbam agale, azi, prin soarele cu prea multa personalitate. Priveam strada de langa mine, masinile, cautam un magazin de unde sa imi cumpar niste apa rece, mai vedeam un fund de femeie, mai o ceafa transpirata de barbat, d-astea...
La un moment dat, din directia opusa mie a aparut un gunoier (cu uniforma adecvata, cu culoarea pielii specifica etc) cu o carte in mana. O carte deschisa. o carte deschisa din care citea!!! Nu am pareri preconcepurte, cum ca gunoierii nu citesc (Doamne fere') insa asa ceva n-am mai vazut niciodata: un gunoier care nu a mai putut astepta sa termine programul, sa faca un dus si sa se aseze confortabil intr-un fotoliu, ca sa citeasca. Un gunoier caruia nu i-a pasat de mine sau de lume si care a facut exact ceea ce a simtit.
Gandurile astea, toate, au trecut prin capul meu intr-o sutime de secunda. Pentru ca, in urmatoarea, gunoierul a inchis cartea si a aruncat-o. Intr-o gradina. INTR-O GRADINA!!! Adica mi-a desfiintat orice idee buna as fi avut in secunda precedenta si, mai important, a aruncat cartea intr-o gradina, adica a facut mizerie, adica nu isi respecta nici macar munca, adica dracu' sa-l ia, ca s-a comportat ca un prost.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Poate era proasta cartea, mai stii.

diana spunea...

Sunt sigura ca era. Dar si daca citea Cehov... nu cred ca ar fi avut o reactie diferita.

Alina Botica spunea...

Pentru o clipa chiar am crezut ca asa ceva se poate intampla dar....nu!

diana spunea...

Pai asta a fost partea nasoala, dezamagirea. But again...

Eu spunea...

:))), nu'mi vine sa cred ca nu ai avut curiozitatea sa vezi ce carte citea :)))..

Oricum, poate era in afara programului, si asa si'a "permis" sa arunci pe jos, insa totusi.. In "curtea" altuia ?!?.. :D